Search

Romsys în Presă, 10. aprilie 2013

Conceptul "The Missing Link" a fost prezentat la Tech Intelligence Conference

Romsys, unul dintre cei mai importanti furnizori de solutii informatice de pe piata locala, pune accent pe intermedierea relatiei dintre client si corporatie, pe fondul shiftului tehnologiei din zona profesionala in viata personala a utilizatorilor.

“Perioada de glorie a trecut, conducatorii companiilor vor in continuare bani, astfel ca ne uitam cu totii spre clienti, pe care incercam sa ii intelegem cat mai bine si sa ii castigam.  In afara lumii noastre lucrurile se schimba foarte mult din punct de vedere tehnologic. Totul se rezuma la tehnologie, informatie, viteza”, e de parere Irina Olanescu, marketing and innovation director la Romsys.

 

Viata tehnologica se prelungeste in viata personala a utilizatorului prin intermediul device-urilor, iar tabletele si smartphone-urile au devenit cruciale pentru activitatea de zi cu zi. ”Fiind atat de expusi la tehnologie, e foarte greu sa facem alegeri. Noi consideram ca problema majora a consumatorului e multitudinea de optiuni si luarea unei decizii”, spune Olanescu.

 

Astfel, grupul New Frontier Group – din care face parte Romsys – a reusit, prin compania nou-creata New Frontier Innovation sa creeze un layer intre ce inseamna o companie IT in interior si clientii sai. Companiile identifica intr-o tot mai mare masura nevoia de a se deschide catre clienti, iar Romsys urmareste identificarea solutiilor prin care clientii pot fi atrasi, indepartand “zidul” de comunicare intre corporatie si client.

Inapoi la : Romsys în Presă