Search

Romsys în Presă, 26. octombrie 2009

Rebranding Digital pentru Romsys

Noul website Romsys se caracterizează printr-o interfaţă grafică mult îmbunătăţită faţă de varianta precedentă şi un design profesional care îl transformă într-un instrument de promovare a imaginii companiei, încercând în acelaşi timp să răspundă necesităţii de a atrage şi de a informa potenţiali clienti.

Noul website Romsys se caracterizează printr-o interfaţă grafică mult îmbunătăţită faţă de varianta precedentă şi un design profesional care îl transformă într-un instrument de promovare a imaginii companiei, încercând în acelaşi timp să răspundă necesităţii de a atrage şi de a informa potenţiali clienti.

Menit să comunice cât mai eficient activitatea desfăşurată de integratorul de sistem, website-ul Romsys se adresează atât partenerilor şi clienţilor actuali sau potenţiali, reprezentanţilor presei, autorităţilor, cât şi publicului larg.

Website-ul Romsys a fost conceput astfel încât să sprijine eficient strategia de comunicare şi identitatea companiei, furnizând informaţii de interes pentru toate categoriile de public ţintă   

Website-ul este structurat în 7 secţiuni - Solutii, Industrii, Clienţi, Parteneri, Referinţe, Cariere, Despre Noi - fiecare dintre acestea având propriul specific. Informaţia este mai concentrată şi mai bine structurată, pentru a facilita navigarea printre domeniile de interes.

La realizarea website-ului s-a ţinut cont în principal de rapiditatea accesului la informaţiile care trebuie sa fie atractive atât din punct de vedere al continutului, cât şi a formei în care sunt prezentate.

“Parte din noutate este adusă de interfaţa grafică atractivă a portofoliului de soluţii şi servicii, precum şi de Newsletter-ul periodic, un buletin informativ util tuturor celor care doresc să afle detalii privind activitatea Romsys, proiectele şi parteneriatele desfăşurate, cele mai noi soluţii implementate precum şi studii de caz ale unor  implementări de succes. Newsletter-ul reprezintă un instrument deosebit de eficient în diversificarea modalităţii de comunicare a companiei noastre.” a declarat Horaţiu BERDILĂ CEO Romsys.

Pentru realizarea noului website, Romsys a colaborat cu firma de webdesign Dot Software, împreună cu care a ajuns la forma finala pentru acest proiect.


*                 *                     *

Creată în 1993, Romsys s-a impus în scurt timp drept unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii şi servicii informatice din România, dovedind capacitate şi experienţă în conceperea şi implementarea de soluţii informatice şi de comunicaţii complexe, pe o gamă variată de platforme software, hardware şi de reţea. Soluţiile şi serviciile Romsys sunt destinate în special sectoarelor financiar-bancar şi telecomunicatii, industrie şi utilităţi, public şi apărare.

La sfârşitul anului 2007 compania Romsys a fost preluată de către New Frontier Holding, concern austriac a cărui viziune este aceea de a creea prin achiziţii unul din cele mai puternice grupuri de furnizori IT din Europa Centrală şi de Est pentru clienţi corporate şi enterprise.

Inapoi la : Romsys în Presă