Search

Romsys în Presă, 30. iulie 2012

Romsys a obtinut Cisco Channel Customer Satisfaction Excellence

Cisco Systems felicita Romsys pentru obtinerea statutului de Customer Satisfaction Excellence in regiunea de Sud Est a Europei.

 

Cisco Customer Satisfaction Excellence (CSAT) reprezintă recunoașterea atribuită unui partener Cisco de către clienții săi.

Aceasta este o înaltă distincție prin care Cisco recunoaște meritele unui partener ce a îndeplinit acest obiectiv în cadrul parteneriatului comun.

Această realizare este obținută ca urmare a programului de evaluare al partenerilor Cisco la nivel mondial, și este marcată prin atribuirea unei stele în Partner Locator

(www.cisco.com/go/partnerlocator),  astfel încât clienții, personalul Cisco și partenerii să remarce faptul ca am atins acest statut.  

Survey-ul de CSAT, Customer Satisfaction Excellence, se bazează pe rezultatele de satisfacție ale clienților Romsys care sunt disponibile in Cisco Partner Access Online tool (www.cisco.com/go/pal).

La fiecare perioadă de măsurare a gradului de satisfacție a cienților nostri, Cisco recunoaște partenerii certificați care au cel mai înalt grad de satisfacție al clienților săi la nivel geografic.

CSAT, Customer Satisfaction Excellence, este una din valorile de bază ale parteneriatului nostru cu Cisco și este un element extrem de important în business-ul actual și de viitor.

 

Inapoi la : Romsys în Presă