Search

Managementul Relaţiei cu Clientul

Soluţiile de Management a Relaţiei cu Clientul (CRM) oferă analiza necesară pentru anticiparea cerinţelor clienţilor şi pentru construcţia unei relaţii profitabile şi de lungă durată.

 

CRM se referă la o abordare bazată pe software-ul de gestionare a  relaţiilor cu clienţii şi pot fi puse în aplicare fără investiţii majore în software, dar software-ul este de multe ori este necesar pentru a explora pe deplin de beneficiile unei strategii CRM.

Soluţia SAP CRM este uşor de utilizat oferind funcţii analitice de marketing, vânzări şi service cu acces imediat la datele esenţiale şi funcţii de căutare avansată, crescând astfel eficienţa şi productivitatea angajaţilor.

Soluţia Oracle Siebel CRM ajută organizaţiile să se diferenţieze în raport cu concurenţa şi să obţină vânzări şi profit maxime. Oferă o combinaţie de caracteristici tranzacţionale, analitice şi de implicare în vederea gestionării tuturor operaţiunilor orientate spre clienţi.  

Beneficii de top ale soluţiilor CRM:

  • Asigură vizibilitate globală asupra informaţiilor despre clienţi
  • Oferă flexibilitatea necesară creării unei experienţe inedite în relaţia cu clientul
  • Conduce organizaţia către interacţiuni mai consistente şi relevante pe toate canalele posibile
  • Oferă posibilitatea unor procese end-to-end în cadrul lanţului valoric al organizaţiei