Search

Automatizare FSI

Anul 1996 marchează pentru Romsys începutul unui parteneriat de durată cu compania germana Wincor Nixdorf, lider mondial  în furnizarea de soluţii IT în domeniul bancar.

Portofoliul extins al companiei, constând în produse hardware, software, consultanţă, mentenanţă şi alte servicii are drept scop reducerea costurilor şi complexitatea proceselor de afaceri  la nivelul activităţilor de retail.

În ceea ce priveşte furnizarea de ATM-uri şi de POS-uri electronice, Wincor Nixdorf deţine acum poziţia a doua pe plan mondial după rezultatele din 2007-2008.

Distincţii Wincor Nixdorf obţinute de Romsys:

"Most Innovative Software Solution"

Această soluţie permite clienţilor să realizeze personal - fără intervenţia funcţionarilor băncii - tranzacţii prin bancomate ultramoderne în puncte de tip Self-Bank.

“Best Service” 2004/2005 Oscar

În primul trimestru al anului 2006 ca şi în anii 2004-2005, rata de disponibilitate a ATM-urilor Wincor Nixdorf instalate şi întreţinute de Romsys a fost de peste 99%.

Ca unic partener în România al Wincor Nixdorf, Romsys ajută la automatizarea  serviciilor din sucursalele instituţiilor bancare. Cu sistemele noastre de automatizare a tranzacţiilor bancare pe bază de numerar şi card veţi reuşi să revitalizaţi modul de interacţiune cu clienţii şi să sustineţi într-un mod activ procesele de vânzări şi consiliere, de reducere a costurilor şi de optimizare a proceselor orientate spre client. Astfel serviciile bancare pot fi oferite acolo unde clientul are nevoie de ele într-un mod rapid şi în deplină siguranţă.

Indiferent daca vorbim despre bancomate monofuncţionale (doar cu funcţie de retragere numerar, interogare sold sau plăţi prin card a facturilor la diverse utilităţi), de bancomate multifunctionale (care permit şi depozitarea de numerar, scanarea codului de bare de pe facturi, imprimarea de extrase de cont pe format A4, schimb valutar) sau despre bancomatele cu funcţie de reciclare a numerarului (numerarul depozitat este oferit şi la retragere) toate prezintă acelaşi design, sunt ergonomice şi uşor de utilizat.

Pe lângă aceste avantaje bancomatele pot fi personalizate şi în culorile de brand ale băncii făcând identificarea lor de către clienţii uşor şi rapid.

Departamentul de Servicii de Suport din cadrul Romsys asigură servicii complete de suport tehnic şi service, atât pentru echipamentele neasistate, pentru infrastructura IT şi pentru reţea, 7 zile pe saptămână, 24 ore pe zi, pe întreg teritoriul ţării. Romsys utilizează numai personal propriu certificat de către partenerul german Wincor Nixdorf, menţinându-si astfel un grad ridicat de calitate a serviciilor oferite către bănci.

Datorită funcţionalitătii ridicate a ATM-urilor Wincor Nixdorf şi a nivelului cuprinzator al serviciilor cu valoare adăugată, permitem instituţiilor bancare să atingă un grad ridicat de satisfacţie al clienţilor

Clienţi Majori

  • Millenium Bank - Reţea naţională de ATM-uri
  • ING Bank - Self Bank Retail Network
  • Bancpost - Reţea naţională de ATM-uri
  • Erste Bank (BCR)  - Reţea naţională de ATM-uri
  • BRD Soc Gen - Reţea naţională de ATM-uri
  • UniCredit Tiriac Bank - Acoperire naţională a ATM-urilor
  • Pireus Bank - Reţea ATM-uri
  • RBS Bank Romania - Reţea ATM-uri
  • Mobiasbanca (Republica Moldova) - Reţea ATM-uri